بگو دوستم داری...

انتخاباتم تمومشد و خدا روشکرملت خوشحال هستن!  خوب اقایی عزیزم دیگه وقتشه دیگه سرت شلوغ نیست دیگه کسی به حمایتت احتیاج نداره قرار نیست به کسی خط بدی وبگی چی کار کنه الان نوبت منه باید بیایی دستات رو باز کنی و از من حمایت کنی امروز که کارمندات بهم گفتن چشم امید ما به توست همش امروز اهنگ تو حلقم شاهین با ولوم زیاد تو گوشم بود 

میدونی وقتی ذره پوشیدی جلو ادم و عالم وایستادی بخاطره حسی که باعث میشه سمت چپ سینت تندتر بزنه باید توقع داشته باشی که حمایت بشی اما چطوری و اینکه چه حمایتی و کجاش مهمه به قول خودت یه وقتی پشتم بودی و حمایتم کردی و خودم نفهمیدم الان میدونم کجاها بودها اما حمایتی که من نفهممش به چه دردم میخوره!  اینا رو که همکار جان نمیگفت منم نمیفهمیدم که!  لطفا یه جوری رفتار کن که منم یفهممت باشه تو دوستم داری خیلی اما میشه خواهشن در گوشمم زمزمه کنی به خدا من باهوش نیستم 

بی ربط نوشت :چقدر دوست دارم مثل قبلا تو بلاگفا اختصاری بنویسم و کوتاه اما اونا راجب خودم بود راجب تو نمیشه... 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.