وقتی الهام بدجنس میشود

تو گروه همکارا تقریبا از اول سال حالت رو گرفتم و مجبور به معذرت خواهی میشی!  این رو اصلا دوست ندارم ادمی که من میشناسم اصلا تحت هیچ شرایطی از هیچ کس معذرت نمیخواست حتی اگه حق با طرف مقابل بود و من با اینکه خیلی جاها اذیت میشدم اما لذت میبردم از اون ژست حق به جانبت! همکاری اومد بهم گفت مریضه اذیتش نکن و من گفتم اینهمه اون من رواذیت کرد چی پس گفت الان وقت تلافی نیست و من گفتم این ادم ضعیف رو دوست ندارم و حق دارم هرجور دوست دارم رفتار کنم طفلی همکاری  نمیدونست بعد از اون قضیه که چند روز پیش حالش روگرفتم چی بگه که ناراحت نشم، توخونه خودخواهانه جواب خواهری رو میدم و همچنین مامان رو آخه من عادت ندارم تو بحث جواب عزیزام رو بدم و اصولا سکوت میکنم اما دارم جواب میدم بد ته دلم میگم چه خوبه ادم بدجنس باشه لذتی داره برای خودش تازه دلمم برات تنگ نمیشه و میتونم در ارامش به خودم و علایقم فکر کنم هرچقدرم تو مریض باشی هرچقدرم به قول همکاری احتیاج به انرژی مثبت داشته باشی و حمایت اما واقعا نباید از سهم شادیم تو زندگیم بزنم بخاطر تو منم حق زندگی دارم نمیزارم مثل پارسال از همه چیز بخاطرت محروم بشم شاید ترکت نکرده باشم اما فاصله یی که گفته بودم ازت گرفتم و خوشحالم از این فاصله 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.