گریه زیر دوش خوبه

حموم با تم اشک خیلی وقت بود  یادم رفته بود عجیب مسکنیه ادم یه جورایی تخلیه میشه!به خودم گفتم اخر سالی گریه ممنوع امسال رو همش دویدی اما اخرش نرسیدی اشکال نداره هرکی رفت به سلامت هرکی هم موند دمش گرم. 

از حموم اومدم بیرون گوشیم رو چک کردم گفته بودی بیداری!  ساعت 1:30 خانم بزرگ مگه پیشت نیس! جوابت رو دادم و بقیه پیامها روچک کردم تو گروه همکارا گفته بودی بچه ها من شرمندتونم و از این حرفا اخرشم ارزویی مرگ کرده بودی!اومدم بهت گفتم خجالت نکشیدی؟  ما انقدر سختی کشیدیم که اخرش تو کم بیاری خودت رو جمع و جور کن این که نشد کار! همکاری هم زمان پی ام داد که بیمارستانی!!!  دستام میلرزید پی ام ها رو میخوندی اما جواب نمیدادی!  داشتم خفه میشدم اشکام بدون اینکه پلک بزنم میریخت پایین همکاری گفت که خواسته به من نگن که بیمارستانی؟ میپرسم چرا!  میگن چون بار قبل خیلی اذیت شدی!  چه دلیل قانع کننده یی واقعا! 

خدایا دمت گرم ایم اخره سالی حسابی داری به من حال میدی!  اون از رفیق جان اینم از عشق جانمون 

خدایا بغلت رو باز کن جز خودت هیچ پناه دیگه یی ندارم حتما این اتفاقات تلخ یه دلیلی داره اما میدونم تو بهم صبر میدی که تحمل کنم همه اینا رو و خودتم یه کاری میکنی حل بشه و من به این دونه هایی درشت اشک بخندم و بگم من یه خدا دارم که خیلی بزرگه خیلی زیاد میخوامش 

مرا در آغوش بگیر 


سرم را 


روی شانه ات بگذار


تا همه بدانند 


" همه چیز " زیر سر من است .. !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.