خواب رویایی

6 عدد تماس بی پاسخ ازت یعنی چی! یعنی من خواب بودم و جواب ندادم.؟یعنی تلافی تمام جواب ندادنات؟   هرچیم میزنگم ج نمیدی دیروز گفته بودی فردا میزنگم ببینمت اما من گفتم نه خندیدی و گفتی پریودی میدونم عصاب نداری و من دربهت و حیرت که وقتی چند روزه نحرفیدیم تو از کجا میدونی!  اما جالب بود که امروز زنگیدی بازم با اینکه میدونستی  تو این حال حوصله خودمم ندارم چه برسه به دوردور کردن باهات  رو!  از همه اینا بگذریم قهرت رو درک نمیکنم الان! به هر حال الان از اون وقتاس که دوست دارم پشتت قایم بشم یا دستم رو محکم بگیری و خیالم از بودنت راحت باشه اما خوب نیستی  و من لابد تو خیالی باید سر کنم  فقط کاش پر رنگتر بودی اخه من چه گناهی کردم که باید یه زن زیادی باشم که باخیال بودنت زندست و وقتی میبینتت لال میشه که بگه لااقل یه ذره پر رنگ باش بگه همه این اتفاقابخاطر کم رنگ یودن تو افتاد و ازت دورم کرد چطوری بگم من اسیر اون بغل کردنای خیالیتم که وقتی واقعی میشه نفسم رو هم میگیره و یادم میره که هر هزار سال یه بار اتفاق میوفته کاش میتونستم بگم جواب ندادن امروزم از سر لجبازی و تلافی نبود واقعا خواب بودم و خوابت رو میدیم و دوست نداشتم بیداربشم از خواب رویاییم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.