جهان سوم اینجاست

تو این روزها تو بکش و من بکش نامزدها و که ماهم از قضا مثل بقیه مردم الکی الکی دعوت میشیم تو گروه های اینطرفی و اون طرفی و تو همین روزا که استیج پخش میشه و وضعیت رای دادن مردم رو نگاه میکنیم تو دل خودمون میگیم چرا نباید جهان سومی باشیم جهان سوم دقیقا همین جاست و من هم یک جهان سومی هستم وقتی  بدونه هیچ علمی و اطلاعاتی و تحقیقی به خاطر یه کلمه حرف همه رو میکوبیم و حرف میسازیم و تحقیر میکنیم و..... چشممون رو رو همه چی میبنیدم و اصلا نگاه نمیکنیم که حرفامون چقدر شبیه واقعیت یعنی انسان های متمدنی نیستیم و پشت حرفاکه میزنیم وکاری که انجام میدیم هیچ منطقی نیست بد تریپ روشن فکری برمیداریم که اره و فلان و حق با ماست وبقیه نمیفهمن و فقط ما میفهمیم فکر کن ما یه برنامه سرگرمی ساده رو کردیم میدون جنگ و به گند کشیدیم شخصیت یه سری ادم رو حالا ما واقعا صلاحیت داریم که بریم پای صندق رای نظر بدیم راجب ادمایی که میخوان بشن وکیل و مدافع حقوق ما تو مجلس و خبرگان خوب مشخصه بایدم تو این مملکت یه شورای نگهبان باشه! !!!! بعدم خیلی شیک همون تریپ رپشن فکریمون میاد میگه این اسمش انتخابات نیس چیزدیگست اقا جان خانم جان جهان سومی شدن رو ما خودمون میسازیم با رفتارمون من میسازم جهان سوم رو اره خود من که بدون مطالعه بدون شناخت قضاوت میکنم و نظر میدم و رو نظر اصرار میکنم از همین الان میخوام متمدن باشم دیگه حرفایی خاله زنکی تعطیل، راجب چیزی که اطلاعات ندارم فقط میشم شنونده 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.